Verhuizen en verrassingen

1 december 2013 - Ijmuiden, Nederland

Zaterdagochtend stond ik om zes uur naast mijn bed....tijd om te verhuizen! Met z'n vijfen hebben we de auto's om 7 uur s' ochtends volgeladen, in verband met laden en lossen was dit de makkelijkste, helaas wel veeeel te vroege oplossing. Uiteindelijk heb ik rond de middag de sleutel overgedragen aan mijn tijdelijke huurster. Wat een raar gevoel zeg! Het is nog gewoon mijn huis, mijn spullen maar voor nu even niet mijn plek. Toen ik de deur dicht deed en vervolgens de straat uitliep voelde het toch wel een beetje raar, het is echt, ik ga echt!!! Joehoe!!

En dan gisteravond, wat een verrassing! Nadat mn broers heerlijk hadden gekookt en wij het lekker hadden opgegeten, kwam Dennis met het idee om nog even naar Haarlem te gaan. Ik had mij al voorgenomen om niet meer de stad in te gaan (de afgelopen weken al te vaak en te laat geweest;)) en gewoon lekker te gaan slapen, dus dat was een nee. Maar na veel aandringen (en opeens ging iedereen mee....incl. mijn ouders..), ben ik overstag gegaan. En nu snap ik waarom iedereen zo aandrong!!

Zelfs toen we de kroeg binnenliepen had ik geen idee, vond het wel een beetje vreemd worden allemaal maar niet gedacht wat het uiteindelijk was.... Wat bleek......de kroeg gevuld met lieve vrienden en familie! WAUW!!!! Dat had ik niet verwacht, het duurde dan ook wel even voordat ik was bijgekomen haha.

30 november 2013 30 november 201330 november 2013 30 november 2013

En dit wist iedereen dus al zeker 1,5 week (of langer) en ze hebben gewoon alles geheim kunnen houden! Lieve, lieve organisatoren Sigrid, Bas en Dennis, nogmaals dank voor deze geweldige avond, stiekemerds! En ik kreeg wederom mooie kaartjes met lieve teksten en een geweldige kussensloop! (zie foto).

Oftewel ik ben weer enorm verwend en waardeer dit zo erg, wat een toppers allemaal! De avond werd (uiteraard) afgesloten met een guilty pleasure, de Stiels haha:) Dit keer met de taxi naar huis (wat een luxe) en nog hard gelachen tijdens dit korte ritje...

Om vijf uur kroop ik uiteindelijk mn bed in en ben ik heerlijk in slaap gevallen met deze mooie avond in mijn achterhoofd!

1. Thea:
    1 december 2013
    Heee Bianca wat een ontzettend leuke verrassing!! Een dierbare en mooie herinnering.

Veel plezier met reizen!!

Dikke kus,
    Thea
  2. Bas:
    2 december 2013
    Cool, je blog doet het!

Het was een zeer geslaagde avond (ook mede georganiseerd door Dennis!). Kijk uit naar de komende verhalen van je reis.

Groet,
    Bas
  3. Bianca:
    2 december 2013
    Dennis was weer eens te bescheiden, fixed!